Filtruj
Kategorie
Darmowa dostawa
Cena
Wysyłka
Ocena produktu
Sprzedawca
  • więcej
Nowości
Język
Autor
  • więcej
Wydawca
  • więcej
Seria

Książki o grafice komputerowej i DTP

Książki o grafice komputerowej to podręczniki i poradniki, dzięki którym można nauczyć się samodzielnego projektowania oraz przygotowywania materiałów do druku. W naszym asortymencie znajdują się publikacje omawiające na praktycznych przykładach zastosowania narzędzi do tworzenia i obróbki grafik. Proponujemy tytuły autorstwa m.in. Briana Wooda, Błażeja Witkowskiego, Agnieszki Korzeniowskiej, Ricka Parenta, Magdaleny Chomuszko, Janusza Ganczarskiego, Alberta Sweigarta czy Krzysztofa Palikowskiego.

Książki dla grafików komputerowych i nie tylko

Publikacje te są przeznaczone zwłaszcza dla specjalistów zajmujących się grafiką komputerową, fotografów oraz architektów. Przydatne informacje znajdą w nich również wszystkie pozostałe osoby, które chcą samodzielnie tworzyć projekty wizualne, np. logotypy, bannery, bilbordy, albumy pokazy slajdów, ikony, broszury, ulotki, kolaże, rysunki, typografie czy profesjonalne prezentacje multimedialne.

Dzięki lekturze można dowiedzieć się, jakie możliwości zapewnia grafika komputerowa. Książki z tej kategorii objaśniają krok po kroku funkcje wielu popularnych narzędzi graficznych, m.in. Adobe Photoshop, GIMP, OpenGL, Adobe Illustrator, CorelDRAW, Adobe Lightroom czy Inkscape. Dostępne są zarówno pozycje z kursami od podstaw, jak i dla użytkowników znających już podstawowe zastosowania danego programu, którzy chcą poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę.

Czego można nauczyć się dzięki książkom o grafice komputerowej?

Książki te pozwalają doskonalić umiejętności z zakresu tworzenia grafiki wektorowej. Przekazują wskazówki dotyczące posługiwania się warstwami, kadrowania, obróbki i retuszowania fotografii, tworzenia oraz przekształcania trójwymiarowych obiektów, zmieniania rozdzielczości, wykorzystywania gradientów czy dodawania różnego typu efektów specjalnych. Dzięki książkom o grafice komputerowej można nauczyć się również tworzenia warstwy wizualnej stron internetowych, aplikacji, gier komputerowych czy nagrań wideo.

Możesz samodzielnie opanować obsługę narzędzi do tworzenia projektów graficznych bez wychodzenia z domu. Znajdź książkę, która pomoże ci rozwinąć twoje umiejętności.

więcej

Sprawdź te popularne książki:

Iron Flame. Żelazny płomień. Empireum. Tom 2, Fourth Wing. Czwarte Skrzydło, Niepoznany. Część 1, Życie, którego pragniesz. Sztuka i nauka sięgania po szczęście, Do końca moich dni, Chłopki. Opowieść o naszych babkach, Extinguish the Heat. Runda finałowa, Venom. Aleksandra Kondraciuk, Nic mnie nie złamie. Zapanuj nad swoim umysłem i pokonaj przeciwności losu, Dziewczyny z łagrów, Fala. Maria Krasowska, Przyjaciółka. B. A. Paris, Prawo Marcina. Znaj swoje prawa w szkole, I Wanna Fall. Bright Side, Bliskość i lęk. Jak budować lepsze relacje, Glukozowa rewolucja, Wiosenne przebudzenie. Duchy minionych lat. Tom 1, Szeptem. Becca Fitzpatrick, Bez końca. Uwolnij umysł i wygraj wewnętrzną wojnę, Kwiatowy dwór. Saga dworska. Tom 3, Postny reset dla kobiet. Spalaj tłuszcz, reguluj hormony, dodaj sobie energii, Karma dziwką czy przyjacielem?, Clone. Students. Tom 1, Wracam do domu. Tom 3, Nie spieprz tego! Jak zachować więź z dzieckiem, Bebechy, czyli ciało człowieka pod lupą, Sternberg, Pomoc domowa. Sekret, Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty, Zamieć. Karolina Wojciak, Patożycie. Z notatnika kuratora sądowegoAfryka to nie państwo. Pora przełamać stereotypy, Kiedy ciało mówi nie, Wszyscy byliśmy za młodzi, The Science of Temptation, Kicia Kocia się złości, Mgła. Anna Brzezińska, Hellish Heat, Psy z Essex, Porwani. Marcel Moss, Zdrowie psychiczne. Instrukcja obsługi, Tak działa mózg. Jak mądrze dbać o jego funkcjonowanie