FoxGames, gra planszowa, Straszny Dwór

Marka:

Sprzedaje empik.com 46,99 zł

Cena promocyjna:
46,99 zł
Cena empik.com:
59,99 zł
Oszczędzasz:
13,00 zł (22%)
Koszt dostawy:
Salon empik - 0,00 zł
Produkt w magazynie empiku
Wysyłamy w 24 godziny
Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Dostępność w salonie empik

Zarezerwuj w salonie empik

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Najczęściej kupowane razem

3 produkty

Cena zestawu:

Dodatkowy rabat:

Wysyłamy w 24 godziny

"Straszny Dwór" to familijna gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w role dzieci starających się odczarować tytułowy nawiedzony Straszny Dwór, zamykając 4 bramy wiodące do świata duchów oraz przeganiając nieproszonych gości pojawiających się w grze.

  • w grze dzieci współpracują ze sobą
  • występują znane postacie z filmów np. Lara Croft, Leo z "Matrix"
  • ilość graczy: 2-4
  • wiek: 6+
  • czas gry: 15 minut
Nazwa: FoxGames, gra planszowa, Straszny Dwór
Producent: Grupa Wydawnicza Foksal
Marka: FoxGames
Przedział wiekowy: 5-7 lat, 8-11 lat, 12-14 lat, 15+ lat
Płeć: chłopiec / dziewczynka
Wymiary w opakowaniu [mm]: 200 x 45 x 200
Waga w opakowaniu [g]: 360
Liczba graczy 2 i więcej
Wiek gracza 6+ lat
Indeks: 19402383
Kup, zrecenzuj i wygraj
średnia 4,5
5
17
4
6
3
2
2
1
1
0
Oceń:
W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
9 recenzji
15-06-2018 o godz 00:00 Żaklina Mikos dodał recenzję:
Ostatnio bezapelacyjnie jedna z naszych ulubionych gier, dzieci za nią przepadają. Jest wciągająca, ciekawa i ma swój wyjątkowy klimat który na pewno spodoba się fanom gier z dreszczykiem emocji. W Strasznym Dworze nie brakuje bowiem mocnych wrażeń, co z pewnością docenią młodsi uczestnicy gry, jednak i trochę starsi nie będą pewnie zawiedzeni. Często wracamy do Strasznego Dworu i za każdym razem dzieci mają te same pozytywne wrażenia, a rozgrywka wcale się nie nudzi, przynajmniej na razie. Zachęcamy do umilenia sobie czasu w kilka osób podczas chłodnego i deszczowego dnia, niezawodna rozrywka.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
07-03-2018 o godz 08:50 iwonachr80 dodał recenzję:
Gra jest bardzo fajna, wciąga wszystkich graczy do działania. Zgodnie z zasadą jeden za wszystkich ,wszyscy za jednego najlepiej uzgodnić ruch z resztą uczestników żeby po kolei pozbywać się duchów i zdobyć klucze chroniące dwór przed upiorami. Wszystko jednak z przymrużeniem oka,utrzymane w formule animowanych filmów halloween
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
05-03-2018 o godz 12:46 tomdra dodał recenzję:
Uwielbiamy gry tematyczne, w których stajemy się świadkami i aktywnymi uczestnikami opisywanych, mrocznych i tajemniczych historii. A jeszcze lepiej, kiedy sami je tworzymy! Opowieści rodem z krypty, o dziwnych i strasznych wydarzeniach, które mrożą krew w żyłach, a jeśli jeszcze mamy szansę grać w nie razem z Młodym Giercownikiem, to w ogóle jest nieziemsko! Zdajemy sobie jednak sprawę, że nie mogą to być typowe horrory, ponieważ dzieci będą się obawiały nam towarzyszyć. Trzeba znaleźć złoty środek pomiędzy dreszczykiem emocji, a zachęcającym je, zagadkowym klimatem. Wydaje nam się, że właśnie taki produkt nam zaoferowano – Straszny dwór. Fabuła jest tylko ogólnie zarysowana, ale podoba nam się. Otóż, pewnego dnia bawiąc się w cykora na posesji strasznego dworu dostrzegamy, że nie jest on opuszczony, a widma mogą w przyszłości opanować całe nasze miasteczko. Skoro nikt z dorosłych i tak nam nie uwierzy, o czym jesteśmy bankowo przekonani, to postanawiamy wziąć sprawy we własne młodzieńcze ręce i samodzielnie wygonić natrętnych gości. Pudełko zwraca uwagę na półce niesamowitymi grafikami i świetne dobraną paletą barw, każdy weźmie je do ręki chociażby z tego właśnie powodu. Ilustracje kojarzą nam się z Gnijącą panną młodą w reżyserii Tima Burtona, w szczególności genialne postaci duchów. Uważamy ten film za jedną z najlepszych animacji przeznaczonych dla dojrzałego widza i cenimy za niepowtarzalną, wprost obłędną atmosferę. Zatem jest to dla nas ogromna zaleta i wabik. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku od 6 lat i trwa ok. kwadransa. Długość zabawy zależy oczywiście od szczęścia w turlaniu, bo widma pojawiają się w wybranych wieżach, których kolory dachów oznaczono na ściankach kostki. Wiek jest kwestią umowną, my graliśmy z córką, która ona ma prawie 4 lata, z naszą pomocą także dała radę – jesteśmy przekonani, że 5-latek będzie wymiatał jak Dan Aykroyd w Pogromcach duchów! http://mlodygiercownik.pl/2016/06/16/recenzja-gry-planszowej-straszny-dwor/
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
15-02-2018 o godz 07:37 Iwona dodał recenzję:
bardzo dobra gra
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
31-12-2017 o godz 09:53 kurczaczek80 dodał recenzję:
Gra dla dużych i małych, ciekawa, pomysłowa, polecam
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
17-05-2017 o godz 13:04 amazonka dodał recenzję:
Gra dla małych miłośników duchów i strasznych miejsc. Mechanika gry bardzo prosta i niestety szybko się gra znudziła , dlatego 3 gwiazdki
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
25-12-2016 o godz 10:50 Rospax dodał recenzję:
Dobra gra planszowa rodzinna , dla młodszych dzieci, tak do 10-tego roku życia. Rewelacyjna grafika podkreśla klimat gry. Nie będę się nad nią rozpisywał, wystarczy spojrzeć na zdjęcia. Bardzo proste do opanowania i wytłumaczenia zasady, grę można wytłumaczyć w czasie ok. 2 minut. Tryb kooperacyjny nie powoduje negatywnej interakcji między graczami i pozwala w pełni cieszyć się grafiką, klimatem i przepędzaniem duchów.

Gra może okazać się odrobinę zbyt łatwa, zwłaszcza gdy jakiś doświadczony, dorosły gracz, jak to w kooperacjach bywa, przejmuje inicjatywę i nachalnie doradza grającym dzieciom w ich rundzie. Ta gra jest przeznaczona dla dzieci i w ich turze, według mnie, powinno się im pozostawić pełną swobodę, Trochę brakuje też stopniowania poziomu trudności. My po opanowaniu strategii grania, a zbyt wielu ich nie ma, wprowadzamy dodatkowe utrudniające zasady: np. przerzucanie białej ścianki kostki, tak by w każdej rundzie pojawił się jakiś duch lub granie do umieszczenia kompletu kluczy i usunięciu wszystkich upiorów z planszy (w normalnej wersji wystarcza wypełnić jeden z tych warunków).

Na uwagę zasługuje tez obsługa sklepu. Podczas zakupów wysłałem kilka pytań - błyskawiczna odpowiedź mimo dnia wolnego od pracy (niedziela po południu). Gra kupiona podczas jednej z wielu regularnie organizowanych przez Empik promocji, na jej końcową cenę wpłynęły dwa rabaty, co oznacza, ze przy bogatej ofercie sklep potrafi zapewnić tańsze produkty od pozornie atrakcyjniejszych cenowo konkurentów, wystarczy regularnie przeglądać okazje. Dodatkowo przy tym zakupie aktywowałem dwa kupony: 10 zł za założenie konta i 25 zł za przystąpienie do programu masterpass.

Podsumowując: bardzo dobra kooperacyjna gra rodzinna z rewelacyjną oprawą graficzną kupiona w bardzo dobrym sklepie.
Polecam.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
16-06-2016 o godz 20:21 tomdra dodał recenzję:
Na chwilę obecną najprawdopodobniej najlepsza kooperacyjna gra o pogromcach duchów dla dzieci. Moja recenzja na mlodygiercownik.blog.pl gdzie każdego dnia opisuję inną grę - zapraszam i polecam ten produkt!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
06-06-2016 o godz 13:33 Zwykła Matka dodał recenzję:
Już samo wprowadzenie do gry robi wrażenie. Okazuje się bowiem, iż za naszym domem znajduje się stary dwór opatulony mgłą, do którego co odważniejsze dzieciaki zakradają się by testować swoją odwagę. Kto by pomyślał! Jednak minionej nocy zauważono w okolicy coś dziwnego, jęczącego, świecącego zielonkawą poświatą... „O nie! Kosmici zaatakowali Ziemię!” Na szczęście okazuje się, że to tylko duchy postanowiły zadomowić dwór i opętać mieszkańców pobliskiego miasteczka. Sprawa wydaje się być beznadziejna. Ale tylko z pozoru. Czwórka młodych-gniewnych nie pozwoli bowiem duchom na przejęcie miasta (choć znając życie szkołę by pewnie odpuścili). Wyposażeni w kije, proce oraz latarki ruszają do boju. Liczy się spryt, wiedza i... trochę szczęścia. Ciekawie się zapowiada, prawda? „Straszny Dwór” jest grą kooperacyjną. Oznacza to tyle, że aby wygrać trzeba współpracować z innymi graczami. Doskonałe to rozwiązanie, o którym wspominam każdorazowo przy tego typu produkcjach. Uczmy dzieci działania w grupie, a nie wygrywania za wszelką cenę! Celem gry jest powstrzymanie duchów przed zajęciem dworu. A stanie się tak jeśli wyrzucimy wszystkie duchy z planszy bądź zamkniemy obszar ich działania za pomocą czterech kluczy.
Więcej na blogu Zwykłej Matki...
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

strona produktu - rekomendacje Gra towarzyska Dylematy II  
47,99 zł
59,95 zł

Opinie, uwagi, pytania

Jeśli masz pytania dotyczące sklepu empik.com odwiedź nasze strony pomocy.
Jeśli widzisz błąd lub chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie skorzystaj z formularza kontaktowego: zgłoszenie błędu / pytanie o produkt

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Empik S.A. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu obsługi Twojej wiadomości z formularza kontaktowego, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.

Wybierz temat a następnie wypełnij dane formularza:

Pole Email jest wymagane

Pole imię i nazwisko jest wymagane

Pole Twoja wiadomość jest wymagane

pola wymagane

Jeśli chcesz skontaktować się z nami telefonicznie, skorzystaj z naszej infolini:

Centrum Wsparcia
Klienta
+48 22 462 72 50

+48 22 462 72 50

Czynne całą dobę

* z wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego

Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności.