Filtruj
Marka
Sponsorowane
Lampka projektor Lewer biały
Lampka projektor Lewer biały 58,90 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: KADAB Finansujący reklamę: KADAB
LAMPKA NOCNA LED PROJEKTOR RZUTNIK GWIAZD NIEBA ASTRONAUTA DLA DZIECI PILOT
LAMPKA NOCNA LED PROJEKTOR RZUTNIK GWIAZD NIEBA ASTRONAUTA DLA DZIECI PILOT 85,00 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: NETBUY Finansujący reklamę: NETBUY
Układ Słoneczny Planety Kosmos Model Zestaw Zabawa Naukowa Ruchomy Zbuduj ISO TRADE 18,99 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: EkstraCeny - SuperMarket Finansujący reklamę: EkstraCeny - SuperMarket

Zestawy małego astronoma

Zestawy do astronomii dla dzieci wprowadzają je w tajemniczy świat kosmosu. Znajdują się w nich m.in. gry edukacyjne oraz elementy i narzędzia do przeprowadzania eksperymentów, obserwowania ciał niebieskich czy składania modeli. Zestawy małego astronoma mogą też zawierać gry planszowe, projektory, teleskopy z okularami, kalejdoskopy itp.

Zestaw małego astronoma – projektor nieba w dziecięcym pokoju

Projektor gwiazd i nieba służy dziecku jako lampka, a także pozwala włączyć kolorowe projekcje mgławic, zorzy polarnej czy poruszających się ciał niebieskich. Niektóre modele są dodatkowo wyposażone w funkcje muzyczne. Projektory mogą przyjmować np. kształt lampki lub maskotki.

Astronomiczne gry i kosmiczne modele do układania w zaciszu dziecięcego pokoju

Z zestawu modeli dziecko układa np. Układ Słoneczny lub łazika marsjańskiego, buduje stację kosmiczną czy tworzy własny zegar słoneczny. Zabawa na tym się nie kończy – maluch bada następnie przestrzeń kosmiczną i odkrywa nowe planety z wykorzystaniem złożonych wcześniej elementów. Dzięki modelowi zegara słonecznego uczy się obserwować otoczenie. Poznaje kierunek padania promieni słonecznych i samodzielnie odczytuje godzinę.

Zestawy do astronomii dla dzieci – kalejdoskop i teleskop

Mały astronom dzięki teleskopom uczy obserwować nocne niebo. Mogą być to być modele do postawienia na parapecie, blacie stołu, jak i lunety na nóżkach – do wykorzystania na podwórku czy balkonie. Mają wymienne okulary z różnymi możliwościami przybliżania obrazu obserwowanego obiektu. Podczas oglądania nieba dziecko wybiera interesujący je kierunek i reguluje ustawienie teleskopu.

Naukę optyki maluch może rozpocząć podczas zabawy kalejdoskopem. Po spojrzeniu w dziurkę obserwuje różne obrazy i odbicia, które zmieniają się i poruszają podczas obracania.

Mały astronom przeprowadza eksperymenty

Zestaw doświadczalny pozwala badać skład powierzchni planet. Dziecko analizuje m.in. piasek kosmiczny i kamienie. Wykorzystuje do tego przygotowane przez producentów materiały oraz odczynniki. Mały naukowiec zapisuje obserwacje i wnioski w dzienniku laboratoryjnym.

Poznaj nasz asortyment zestawów do astronomii dla dzieci i znajdź zabawkę edukacyjną, która zachęci twoją pociechę do odkrywania świata.

Sponsorowane produkty dla Ciebie