Dziennik. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie (okładka twarda)

Oferta empik.com : 21,69 zł

21,69 zł 34,99 zł (-38%)
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 24 godziny

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Weź w rękę „Dziennik. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie” i zostań bohaterem niesamowitej przygody. Wkrocz w świat interaktywnych gier książkowych. Co to właściwie oznacza?

Gra książkowa, którą proponujemy, dostarczy Ci bogatego wyboru zagadek i zadań, z którymi będziesz musiał się zmierzyć. Angażuj się w historię, która będzie Cię na każdym kroku zaskakiwać. Niezależnie od tego, czy przeżyłeś już przygodę na statku Wyprawy 1907, teraz możesz zejść w głąb mrocznych kopalni i ponownie stać się uczestnikiem tej nietypowej gry. Jakie sekrety i zagadki zafunduje Ci tym razem Giorgios Kiafas?

Twórcy „Dziennika. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie” kuszą perspektywą mrocznej przygody. Przekonaj się, czym jest tytułowy dziennik odnaleziony w korytarzach opuszczonej przed stu laty kopalni. Zanurz się w opowieść, by z każdym korytarzem schodzić coraz głębiej w klaustrofobiczną atmosferę zakazanych kopalni.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Tytuł: Dziennik. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie
Autor: Kiafas Giorgios
Tłumaczenie: Gołębiowski Michał
Wydawnictwo: Foxgames
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 144
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-04-14
Forma: książka
Wymiary produktu [mm]: 240 x 10 x 328
Indeks: 37920296
średnia 4,7
5
96
4
8
3
8
2
0
1
2
Oceń:
W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
20 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
4/5
15-04-2021 o godz 00:59 przez: anonymous | Zweryfikowany zakup
Wszystko idealnie lecz przed premierą nie była dostępna strona nie mogłam rozwiązywać bo wcześniej książkę dostałam. Ale i tak super bo to był mój urodzinowy prezent. Pozdrawiam
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
16-04-2021 o godz 08:24 przez: Chrypka89 | Zweryfikowany zakup
Super książka, dla każdego kto lubi zagadki, łamigłówki. Wystarczy logiczne myślenie, trochę spostrzegawczości. Polecam każdemu, będzie miał zajęcie przez kilka dni.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
05-08-2021 o godz 01:33 przez: ŁUKASZ | Zweryfikowany zakup
W tym tomie jest trochę więcej prostszych zagadek. Słowo Kodowe moim zdaniem wprowadza trochę zamętu , szczególnie jak zagląda się do książki raz na parę dni.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
1/5
29-03-2022 o godz 10:36 przez: Anonim
Ta recenzja została usunięta, ponieważ jej treść była niezgodna z regulaminem
5/5
07-03-2022 o godz 13:09 przez: Hunter AP | Zweryfikowany zakup
Kolejna pozycja od foxgames, której nie powinno zabraknąć na półce wielbiciela zagadek. Świetna zabawa. 😊
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
30-07-2021 o godz 09:40 przez: anonymous | Zweryfikowany zakup
Wspaniała gra interaktywna, polecam wszystkim którzy lubią się nagłośnić nad rozwiązaniami.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
09-12-2021 o godz 13:01 przez: Marta | Zweryfikowany zakup
Bardzo polecam,super łamigłówki
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
20-09-2021 o godz 17:00 przez: Anonim | Zweryfikowany zakup
Godziny świetnej zabawy
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
21-10-2021 o godz 21:13 przez: Grzegorz | Zweryfikowany zakup
Ok
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
1/5
25-04-2021 o godz 15:24 przez: Anonim
Sam pomysł i zagadki super :) niestety w książce jest bardzo dużo błędów. Poprzestawiane są numery słów kluczowych np: w dniu 7 książka odsyła nas do słowa kluczowego nr 2 a powinna do nr 1, w dniu 9 do słowa 7 i 8 a powinna do 6 i 7 itd. i analogicznie w kolejnych zagadkach. Szkoda że przed wypuszczeniem do druku nikt nie sprawdził zgodności.
Czy ta recenzja była przydatna? 4 1
4/5
29-05-2021 o godz 22:13 przez: verylittlebooknerd
"Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane Kopalnie" to kolejna odsłona dziennika pełnego zagadek. I to nie byle jakich, bo twórcy Dziennika znów postarali się, żeby nie było zbyt łatwo! Rozwiązanie każdej z zagadek umożliwia uzyskanie słowa kodowego ze specjalnej strony internetowej. Hasło to przyda się przy kolejnych zadaniach, więc nie można przejść dalej bez jego znajomości. Tak samo jak w poprzedniej części Dziennika, tak i tutaj fabuła praktycznie nie miała dla mnie znaczenia. Przez to, że pojedyncze akapity tekstu pojawiają się co kilka stron, trudno się w nią wczuć. Ale nie oszukujmy się - to nie o fabułę tu chodzi, tylko o zagadki, a te są naprawdę świetne! Bardzo spodobało mi się, że rozgrywka została tu nieco utrudniona. W odróżnieniu od poprzednich części, w "Zakazanych Kopalniach" mamy pulę punktów poczytalności. Każda podpowiedź kosztuje nas kilka punktów - gdy dojdziemy do zera, przegrywamy! A uwierzcie, przegrać nie jest wcale trudno, bo na podpowiedzi do jednej, problematycznej zagadki, można zużyć aż 18 punktów! Ze względu na nową mechanikę gry, ta część podobała mi się chyba najbardziej ze wszystkich i z czystym sumieniem mogę polecić ją wszystkim miłośnikom zagadek i logicznego myślenia!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
26-04-2021 o godz 18:23 przez: Wybredna Maruda
Prawdziwa gratka dla wielbicieli zagadek logicznych, escape roomów i zabawy w Sherlocka Holmesa. Cały cykl interaktywnych książek Dziennik, Wyprawa 1907 to zbiór rysunków i notatek, z których sami musimy wyciągnąć wnioski. Czy ta plama na rogu strony jest tu przypadkowo? Co oznacza zbiór losowych cyfr i jaka będzie kolejna? Zagadki nie są proste, często nawet nie wiemy, co musimy właściwie zrobić, by odnaleźć hasło, jednak tym bardziej czujemy dumę, gdy uda nam się wskazać rozwiązanie. Wszystko tu ubarwione tajemniczą historią kopalni, w których czai się zło... Naprawdę świetnie się bawiłam i podbudowałam swoją samoocenę, gdy rozwiązując zagadki wraz ze znajomymi jako jedyna odkrywałam ukryte hasło 😅 z pewnością proste to nie jest, ale bardzo satysfakcjonujące. Polecam max kilka zagadek dziennie, bo przy niektórych mózg paruje. Myślenie nieszablonowe rulezzzz!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
06-05-2021 o godz 20:32 przez: ryszawa.blogspot.com
Lubicie spędzać czas na rozwiązywaniu różnego rodzaju zagadek? „Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie” to interaktywna gra książkowa, która łączy ze sobą łamigłówki z fabułą. Karlsson otrzymuje pracę na stanowisku strzałowego przy ponownym otwarciu kopali Nortona. 17 września 1907 roku ma miejsce jego pierwszy dzień w nowej roli. Już od pierwszej minuty atmosfera jest dziwna. Bohater znajduje tablicę z listą zaginionych robotników, a później jest już tylko gorzej. Wchodzi do kopalni i błądzi po długich, krętych korytarzach, z każdym dniem tracąc nadzieję, na wydostanie się z tej pułapki. Bardzo podoba mi się, że pozycja ta nie jest zbiorem randomowych zagadek, tylko wszystko się ze sobą łączy. Trzeba zapisywać słowa klucze, by móc zacząć grę w miejscu, w którym się poprzednio skończyło. Jedyne czego potrzebujemy, to dziennik, kartka, ołówek, nożyczki i dostęp do Internetu. Ja już doskonale wiedziałam, na czym wszystko polega, ponieważ niepierwszy raz mam do czynienia z tego typu rozrywką od FoxGames, ale dla tych, którzy spotykają się z czymś takim pierwszy raz, wszystko zostało dokładnie wyjaśnione zarówno w książce, jak i na stronie internetowej. Zagadki nie są łatwe, niektóre rozwiązuje się szybko, niektóre długo, czasami trzeba zerknąć do oferowanych podpowiedzi, a nawet w ostateczności do gotowego rozwiązania. Szkoda tylko, że nie jest ono bardziej wyjaśnione. Dostajemy wyłącznie gotowe hasło, a czasami trudno wpaść na to, co autor miał na myśli. Różnica między tym a poprzednim „Dziennikiem” jest taka, że w tym trzeba wszystkie łamigłówki zgadywać po kolei, żeby móc przejść dalej, a w poprzednim można było najpierw rozwiązać te, które są dla nas łatwe, a później wrócić do tych, które sprawiały nam trudności i ta poprzednia forma podobała mi się bardziej. Wydanie robi wrażenie, przede wszystkim dzięki twardej, eleganckiej oprawie i mrocznym rysunkom, które ozdabiają każdą zagadkę lub są jej częścią. Poszczególne strony sprawiają wrażenie starych, wszystko dzięki celowej grafice, w końcu mamy do czynienia z historią, która miała miejsce w 1907 roku. Na końcu możemy znaleźć krótkie notatki z każdego dnia pobytu bohatera w kopalni. Z całą pewnością nie jest to rozrywka na jeden wieczór. Trzeba być przy niej cierpliwym. Zajrzenie do rozwiązania kusi, kiedy sfrustrowany gracz nie może trafić na odpowiedni trop. Ja rozwiązywałam zagadki sama, ale myślę, że może to być fajny sposób na spędzenie czasu z rodziną lub znajomymi. Przy burzy mózgów łatwiej jest znaleźć rozwiązanie niż w pojedynkę. Uważam też, że jest to fajny pomysł na prezent. Jeśli chcecie dowiedzieć się, czy Karlsson wydostał się z kopalni, czy zginął, nie czekajcie i wywróżcie z nim w podróż!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
3/5
21-04-2021 o godz 19:26 przez: motyle_w_glowie
„Dziennik Wyprawa 1907: Zakazane Kopalnie” to interaktywna gra książkowa. Pierwszy raz zetknęłam się z czymś takim i myślę, że taka forma rozrywki ma w sobie spory potencjał. A o co w tym wszystkim chodzi i jak zacząć? Potrzebne nam będą: - Dziennik. Wyprawa 1907. - urządzenie z dostępem do Internetu, - ołówek, (ja korzystałam też z czystej kartki, na której rozwiązywałam zagadki), - nożyczki. Zaczynamy od wejścia na stronę internetową podaną w Dzienniku i zacząć rozwiązywać zagadki, które też znajdują się w Dzienniku. Gdy uda nam się odgadnąć zagadkę, to rozwiązanie trzeba wpisać na stronie internetowej. W ten sposób otrzymamy słowo kodowe, dzięki któremu możemy przejść do następnej zagadki. Zagadek jest 44 i są bardzo różnorodne zarówno pod względem rodzaju, jak i trudności. Muszę zaznaczyć, że na stronach Dziennika nie ma podanych instrukcji ani wskazówek, co należy zrobić, żeby rozwikłać zagadkę. Sami staramy się dojść do tego, jak ją rozgryźć. Jeśli jednak mamy duży problem i nic nie przychodzi nam do głowy, możemy skorzystać z dwóch podpowiedzi, które znajdują się na stronie internetowej. Jeśli i to nam nie pomoże, to w ostateczności rozwiązanie można poznać również na stronie internetowej. Trzeba tylko pamiętać, że za każdą podpowiedź lub rozwiązanie tracimy punkty poczytalności. Lubię zagadki i tego typu zabawy, zwykle bardzo dobrze i sprawnie sobie radzę, jednak z Dziennikiem miałam spory problem. Niektóre zagadki były bardzo proste i rozwiązywałam je bardzo szybko. Większość jednak była trudna i gdyby nie podpowiedzi, nie udałoby mi ich rozszyfrować. Zdarzyło się też kilka takich zagadek, przy których skorzystałam z ujawnienia rozwiązania i nawet znając odpowiedź, nie do końca umiałam rozgryźć, dlaczego akurat tak wygląda rozwiązanie. Mimo wszystko, fajnie się przy tym bawiłam. Myślę, że bawiłabym się jeszcze lepiej, gdyby zagadki były nieco łatwiejsze lub już w Dzienniku znajdowałaby się jakaś instrukcja/myśl/kierunek działań, co częściej pozwoliłoby mi samodzielnie wpaść na rozwiązanie. I tak, jak wspomniałam, taka forma zabawy ma duży potencjał. Dziennik ma szansę spodobać się osobom lubiącym zagadki, tajemnice i poszukiwanie odpowiedzi.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
24-05-2021 o godz 16:44 przez: faaibaa
Grę rozpoczynamy za pomocą wejścia na specjalną stronę i zapoznania się z historią. Dzięki aplikacji możemy sobie lekko ułatwić rozgrywkę, poprzez uzyskanie specjalnych wskazówek, jednak przez użycie jakiejkolwiek z nich tracimy punkty poczytalności. Istnieje również możliwość poznania rozwiązania, jednak to ostateczność ostateczności, ponieważ musimy wtedy odjąć aż dziewięć punktów... Książka zawiera ponad czterdzieści zagadek, które muszę zaznaczyć w przewadze nie są proste, jednak czym byłaby gra gdyby było zbyt łatwo🤗. Osobiście uwielbiam DZIENNIKI za to, że jednak trzeba przy nich spędzić trochę czasu. Zagadki w tej części są świetnie wykreowane. Interaktywna gra książkową "DZIENNIK. WYPRAWA 1907: ZAKAZANE KOPALNIE" jest cudownie wydana, zawiera masę bardzo ciekawych ilustracji (myślę, że przydadzą się przy przyszłych fotografiach). Stworzony jest w nieco mrocznym klimacie, wszystko ma swój określony cel, zdecydowanie nic nie jest pominięte, czy też niepotrzebne. Wszystko ma swój określony kierunek działania. Tym razem wraz z bohaterem przenosimy się do kopalni Norton. Znajdziecie w niej masę świetnie dopracowanych, różnorodnych zagadek z każdą z nich dziennik będzie Was coraz bardziej pochłaniał😉. Owe zagadki mają bardzo różny stopień trudności. Jeśli tak jak ja kochacie escape roomy, czy też przypadły Wam do gustu poprzednie propozycje na pewno będziecie zachwyceni. Jesteście ciekawi, jak zakończy się ta zaskakująca przygoda? Czeluście kopalni potrafią być bardzo mroczne i tajemnicze...😁 _________________________
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
24-05-2021 o godz 15:11 przez: faaibaa
Grę rozpoczynamy za pomocą wejścia na specjalną stronę i zapoznania się z historią. Dzięki aplikacji możemy sobie lekko ułatwić rozgrywkę, poprzez uzyskanie specjalnych wskazówek, jednak przez użycie jakiejkolwiek z nich tracimy punkty poczytalności. Istnieje również możliwość poznania rozwiązania, jednak to ostateczność ostateczności, ponieważ musimy wtedy odjąć aż dziewięć punktów... Książka zawiera ponad czterdzieści zagadek, które muszę zaznaczyć w przewadze nie są proste, jednak czym byłaby gra gdyby było zbyt łatwo🤗. Osobiście uwielbiam DZIENNIKI za to, że jednak trzeba przy nich spędzić trochę czasu. Zagadki w tej części są świetnie wykreowane. Interaktywna gra książkową "DZIENNIK. WYPRAWA 1907: ZAKAZANE KOPALNIE" jest cudownie wydana, zawiera masę bardzo ciekawych ilustracji (myślę, że przydadzą się przy przyszłych fotografiach). Stworzony jest w nieco mrocznym klimacie, wszystko ma swój określony cel, zdecydowanie nic nie jest pominięte, czy też niepotrzebne. Wszystko ma swój określony kierunek działania. Tym razem wraz z bohaterem przenosimy się do kopalni Norton. Znajdziecie w niej masę świetnie dopracowanych, różnorodnych zagadek z każdą z nich dziennik będzie Was coraz bardziej pochłaniał😉. Owe zagadki mają bardzo różny stopień trudności. Jeśli tak jak ja kochacie escape roomy, czy też przypadły Wam do gustu poprzednie propozycje na pewno będziecie zachwyceni. Jesteście ciekawi, jak zakończy się ta zaskakująca przygoda? Czeluście kopalni potrafią być bardzo mroczne i tajemnicze...😁 _________________________
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
27-06-2021 o godz 12:18 przez: Przemysław Brodawka
Bardzo dobra gra i najlepsza odsłona serii Dziennik! Jeśli lubicie zagadki i łamigłówki to jest to strzał w dziesiątkę, ale nastawcie się na mocno parujące czachy!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
27-06-2021 o godz 12:18 przez: Przemysław Brodawka
Bardzo dobra gra i najlepsza odsłona serii Dziennik! Jeśli lubicie zagadki i łamigłówki to jest to strzał w dziesiątkę, ale nastawcie się na mocno parujące czachy!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
16-04-2021 o godz 14:47 przez: mellowfruit
Wszystkie Dzienniki są świetne, a Zakazane Kopalnie dorównują poprzednim. Uwielbiam ten klimat, zagadki też genialne.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
26-04-2021 o godz 15:10 przez: anonymous
Ekstra zabawa. Poręczna, zajmująca książka, zwalczy każdy nudny dzień :)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Więcej recenzji
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Kotki i smoki Jarvin , Ju
0/5
29,69 zł
49,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Kalinka i Chojrak Jarvin , oTTami
0/5
34,65 zł
49,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Kroniki Cypher Chassapakis Dimitris
4.8/5
29,34 zł
49,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Porwanie Manuro
4.5/5
24,07 zł
34,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Łowczyni potworów. Komiks paragrafowy Opracowanie zbiorowe
4.3/5
20,37 zł
34,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Wilkołak Opracowanie zbiorowe
4.8/5
23,48 zł
39,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Zombie Opracowanie zbiorowe
4.2/5
19,82 zł
34,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Magiczny rytuał Manuro , oTTami
4.5/5
19,39 zł
34,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Piraci. Klątwa wyspy Shukanet Opracowanie zbiorowe
4.6/5
26,41 zł
39,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Puszcza zagłady Livingstone Ian
4.8/5
24,56 zł
34,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Mystery Opracowanie zbiorowe
4.7/5
19,82 zł
34,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Your Town: Twoje miasto Shuky , 2d
4.6/5
24,56 zł
34,99 zł
Inne z tego wydawnictwa To jest napad! Shuky
4.1/5
26,94 zł
34,99 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego