TOP

Rebel, gra szpiegowska Tajniacy

Marka:

Oferta empik.com : 47,87 zł

47,87 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Produkt w magazynie Empiku
Wysyłamy w 24 godziny
Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Oferta Ecoprezenty : 53,41 zł

Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Oferta eMshop : 54,99 zł

Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Oferta Rubico : 57,80 zł

Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Wszystkie oferty

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...

Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...

  • Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
  • Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
  • Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.
  • Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.

Zawartość pudełka:

  • 16 kafelków agentów w dwóch kolorach
  • 1 kafelek podwójnego agenta
  • 7 kafelków niewinnych obserwatorów
  • 1 kafelek zabójcy
  • 40 kart kluczy
  • 1 instrukcja
  • 1 podstawka
  • 1 klepsydra
  • 200 kart z 400 kryptonimami

Cechy gry:

  • liczba graczy: 2-8 osób
  • czas gry: ok. 10 minut
  • wydanie: polskie
  • instrukcja: polska

Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.

Nazwa: Rebel, gra szpiegowska Tajniacy
Producent: Rebel
Marka: Rebel
Seria: Tajniacy
Przedział wiekowy: 12-14 lat , 15+ lat
Liczba graczy 2 i więcej
Wiek gracza 14+ lat
Płeć: chłopiec / dziewczynka
Poziom trudności 1/4
Wymiary w opakowaniu [mm]: 56 x 180 x 245
Waga w opakowaniu [g]: 554
Indeks: 18672466
 
średnia 4,7
5
522
4
66
3
20
2
9
1
11
Oceń:
W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
273 recenzje
5/5
29-07-2016 o godz 10:13 metyu` dodał recenzję:
Bez przesady jedna z najlepszych gier imprezowych, jednego z najlepszych autorów gier planszowych! Początkowo byłem sceptycznie nastawiony do "kolejnych kalamburów". Na szczęście dałem się przekonać powszechnemu zachwytowi nad grą i okazało się, że jest on w pełni zasłużony. Gra faktycznie jest pewną wariacją kalamburów, jednak na tyle oryginalną, że warto dać jej szanse. Rozgrywka zapewnia mnóstwo zabawy i śmiechu, a niektóre z wymyślanych przez szefów szpiegów haseł zapadają w pamięć na dłużej niż chcieliby ich autorzy. ;) Dodatkowo proste zasady, które można wytłumaczyć w 3 minuty pozwalają grać właściwie każdemu, może poza młodszymi dziećmi.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 2
29-07-2016 o godz 00:00 belandie dodał recenzję:
Gra jest bardzo wciągająca i emocjonująca i to są jej największe zalety. Jest lepsza niż przypuszczałam, bo naprawdę nie spodziewałabym się że gra strategiczna może aż tak zaciekawić. Trzeba oczywiście myśleć, być uważnym, sprytnym i nie dać się wywieźć w pole, co oczywiście skutkuje jak już wspomniałam wielkimi emocjami. Tak naprawdę z kim bym nie rozmawiała, wszystkim gra Tajniacy bardzo się spodobała. Świetna rozrywka, nie tylko w czasie wakacyjnym, jednak gra sprawdziła się znakomicie kiedy nie można było wyjść na dwór z powodu złej pogody. Tą grę polecam szczególnie wszystkim maniakom takiej rozrywki.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
17-12-2017 o godz 10:48 Przemysław Stefański dodał recenzję:
Świetna gra dla paczki przyjaciół! Dużo zabawy, fajna grywalność. Optymalnie gra się w 6 osób i ze względu na słownictwo chyba wiekowo powyżej 13-14 roku życia. Instrukcja jest trochę skomplikowana, ale rozgrywka jest prostsza niż się początkowo wydaje i sprawia na prawdę dużo frajdy. Po pierwszym rozpakowaniu ze znajomymi spędziliśmy przy grze dobrych kilka godzin - takie to wciągające! Polecam szczególnie lubiącym wszelkie gry słowne, typu "Tabu", "5 sekund" czy "Scrable". POLECAM BARDZO!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
22-07-2018 o godz 10:43 justago dodał recenzję:
Świetna gra towarzyska! Kupiłam ją na prezent dla mojej Cioci i Wujka, którzy uwielbiają planszówki. Od razu po wręczeniu im prezentu, zaczęliśmy grać. Później na wyjeździe rodzinnym przez kilka godzin nie mogliśmy się od niej oderwać :D Myślę, że trudno jest się tym znudzić, ponieważ ilość kart nie pozwala na monotonię. Każda runda jest zupełnie inna i prawdopodobieństwo trafienia na taką samą rozgrywkę jest niewielkie!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
06-03-2019 o godz 15:30 Kamila dodał recenzję:
Gra fantastyczna! Świetnie nadaje się na imprezy w większym gronie jak i małe posiadowki. Zawiera bardzo wiele kart z hasłami dzięki czemu nie staje sie monotonna nawet przy częstym graniu. Zasady do ogarnięcia w krótką chwilę. Szata graficzna estetyczna i przystępna. Jeśli ktos nie miał przyjemności grać to spokojnie może zainwestować pieniądze w ciemno, bo nie wyobrażam sobie że może sie ona nie spodobać.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
21-03-2017 o godz 19:01 Dama Gier dodał recenzję:
Niesamowita liczba kombinacji haseł sprawia, że każda rozgrywka jest unikalna. Pamiętajcie jednak, że nie jest to dynamiczny tytuł, przy którym będziecie parskać śmiechem. To raczej pozycja na spokojne spotkanie z rodziną lub przyjaciółmi lubiącymi pogłówkować. Zasady gry i rozgrywkę zobaczycie tutaj: http://www.damagier.pl/gry-planszowe/tajniacy-recenzja-gry/
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
2/5
03-11-2016 o godz 00:35 Bartek Orwat dodał recenzję:
Szukaliśmy gry, która sprawdzi się na imprezie, rozbawi znajomych, jednakże gra okazała się dość nudna :/ kiedy "Szef wywiadu" wymyśla skojarzenia, a trochę to trwa, to druga strona się nudzi, przynajmniej my tak mamy. Faktem jest, że gra wymaga myślenia i skupienia, ale poleciłabym ją jako grę rodzinną (wzbogaca słownictwo) a nie grę "na imprezę".

Czy ta recenzja była przydatna? 1 2
5/5
22-12-2015 o godz 10:14 Przemysław Michnik dodał recenzję:
Gra świetna, losowa do granic możliwości! Każdy "szef" ma inne skojarzenia, inne pomysły, a będący w kilkuosobowych grupach gracze próbując zgadnąć "kryptonimy" mylą się nawzajem i przekonują pozostałych, że to właśnie oni mają rację. Gra się nie nudzi poprzez to, że KAŻDA rozgrywka jest inna i nie ma szans żeby się powtórzyły. Gorąco polecam.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
29-09-2016 o godz 05:45 Anna Malota dodał recenzję:
Gra skojarzeniowa nawet dla młodszych niż 14 lat. Prawie 10-latek ją uwielbia. Rozwija wyobraźnię i abstrakcyjne myślenie. Czasem można się zdziwić "co to człowiek nie wymyśli", a później okazuje się, że to jednak jest logiczne.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
14-10-2016 o godz 08:15 jabadaba dodał recenzję:
Idealna gra dla większej ilości osób. Świetna zabawa, duże emocje i bogactwo słownictwa, tym właśnie charakteryzują się Tajniacy :-) polecam wszystkim, którzy uwielbiają gry planszowe
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
26-12-2018 o godz 11:48 Monika dodał recenzję:
Ciekawa gra, pobudza wyobraźnię. Wymyślanie słownych wskazówek wywołuje mega ubaw. Im więcej ludzi tym więcej radości. POLECAM! Na spotkania ze znajomymi idealna gra.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
07-09-2016 o godz 13:50 Monika Pawłowska dodał recenzję:
Świetna gra na długie wieczory z rodziną czy na imprezę ze znajomymi. Bardzo wciągająca i momentami zaskakująca. Ale uwaga sprzyja kłótniom przy przegranej ;)
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
05-01-2016 o godz 15:59 jasium dodał recenzję:
Świetna gra. Mozna grać nawet w 10 i więcej osób. Zapoznanie się z zasadami zajmuje 5 minut. Idealna na imprezę. Nie będziecie się mogli oderwać...
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
26-07-2018 o godz 09:57 a.nowak dodał recenzję:
Bardzo zabawna i inspirująca gra. Odgadujący hasła mają czasami takie skojarzenia, że mocno trzeba się zastanowić nad podpowiedzią. Polecam.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
30-12-2015 o godz 14:33 pietraspan dodał recenzję:
Świetna gra - można wytężyć się słownie, jak i logicznie, bo nie wystarczy po prostu mówić skojarzenia - trzeba je bardzo sprytnie dobierać.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
13-06-2018 o godz 17:19 Edith dodał recenzję:
Pobudza szare komórki a w tym wyobraźnię. Miła i przyjemna gra z odczuealną pozytywną rywalizacją.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
02-12-2017 o godz 11:41 Cezary dodał recenzję:
Świetna gra! Trzeba ruszyć glową! Niestety dobrze się gra dopiero w minimum 6 osób.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
18-07-2019 o godz 08:08 marekzal dodał recenzję:
Banalnie prosta w obsłudze ale rewelacyjnie grywalna
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
05-03-2018 o godz 12:22 tomdra dodał recenzję:
Bardzo lubimy gry planszowe, a kiedy są jednocześnie wciągające i stosunkowo tanie oraz, co ważne – możemy w nie grać wielokrotnie nie powtarzając szczegółów rozgrywki, to stają się one naszymi ulubionymi. Do takich naszych typów ośmielę się zaliczyć Tajniaków. Kolejna, powoli już tracimy rachubę, która gra tego Autora w naszej kolekcji, ale jednego jesteśmy pewni – na pewno nie ostatnia – dziękujemy! Ty razem u Vlaada Chvatila wcielamy się w szefów agencji wywiadu wrogich państw, którzy muszą przekazać swojej stronie pseudonimy członków naszej siatki szpiegowskiej. Do wyboru mamy zakonspirowanych czerwonych i niebieskich agentów, są też nieświadomi niczego cywile oraz płatny zabójca – likwidator, czyściciel, czy jak go tam nazwiemy, w każdym razie szalenie niebezpieczny gość, bo wykończy wszystkich i zakończy zabawę. Najczęściej mówimy, że gramy komuchami lub jankesami, jakby dalej trwała zimna wojna, bo drużyna wybranego koloru brzmi jakoś mało klimatycznie. Tajniaków wyjaśnić można w parę minut i załapie każdy, to ogromny plus. Kolejnym jest to, że może grać naprawdę spora liczba osób. Największą zaletą jest jednak maksymalna regrywalność tego tytułu – mamy 40 płytek kluczy, służących do wyszukiwania naszych szpiegów, a każdą z nich ustawić możemy w 4 różnych pozycjach, poza tym jest aż 200 dwustronnych kart z kryptonimami agentów, a że odgadujemy ich pary i więcej więc kombinacji do zgadywania jest tyle, że głowa boli. W środku mamy, bardzo nietypową jak na tego autora instrukcja, bo normalnie napisaną, zatem stosunkowo zwięzłą, logiczną i łatwą w obsłudze, jak sama gra. Karty rozkładamy w kwadracie 5×5, w każdej z dwóch drużyn jeden z nas jest szefem, a reszta zgadującymi. Rozpoczynają agenci tego koloru, który widnieje po bokach karty klucza i to oni posiadają o 1 agenta więcej do rozpoznania. Osoba, której podpowiadamy wskazuje kartę, a my kładziemy na niej odpowiedniego agenta, cywila lub zabójcę. W każdym układzie jest jeden czarny zabójca i jeśli gracz wybrał jego kartę to automatycznie przegrywamy, w pozostałych przypadkach przy pomyłce – wybór wrogiego agenta lub cywila – tura przechodzi na drużynę przeciwną. Jeśli nie trafimy w czarnego drania, to gra toczy się do momentu odkrycia całej sieci agentów jednego z państw. Osoba wypowiadająca hasła wywoławcze dla szpiegów używa jednego słowa i cyfry. Słowo najlepiej gdy kojarzy się z kilkoma kartami naszych agentów na stole, a cyfra odpowiada liczbie kart, do których ono się odnosi. Możemy także podpowiedzieć, którzy agenci nie są naszymi, podając hasło pasujące do przeciwnika i cyfrę 0 – wtedy można się domyślić, których kart nie powinniśmy sprawdzać. Zawsze możemy próbować odkryć jedną kartę więcej niż podpowiedział nam szef-tajniak, ponieważ czasem chcemy dokończyć zgadywankę z wcześniejszej nietrafionej tury, a zdarzy się i tak, że mamy inne, a trafne skojarzenie i wtedy podpowiadający dalej główkuje. http://mlodygiercownik.pl/2016/05/09/recenzja-gry-karcianej-tajniacy/
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
11-02-2016 o godz 20:51 Triskel dodał recenzję:
"Tajniacy (Codenames)" jest grą słowno-dedukcyjną, której zasady są bardzo proste i klarowne. Podczas rozgrywki gracze dzielą się na dwie drużyny i każda z nich wyznacza swojego Mistrza. Następnie należy na środku stołu przygotować dwadzieścia pięć kart kryptonimów, aby Mistrzowie drużyn mogli dociągnąć jedną, tajną kartę klucza. Karta ta pozwala na określenie przynależności do określonej drużyny. Rozgrywka potrafi nie raz wywołać wypieki na twarzy, a pozycja ta plasuje się w mocnej czołówce moich ulubionych pozycji.

Szefowie Wywiadów przewodzą dwóm drużyną, mają za zadanie jak najprędzej skontaktować się ze wszystkimi swoimi agentami. Nie jest to jednak takie proste jak by się mogło z pozoru wydawać. Niestety Szef Wywiadu może jedynie podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę. Tym samym doprowadzając do powiązania ze sobą kilku widocznych dla wszystkich kryptonimów. W ten sposób członkowie drużyn muszą domyślić się, który z przedstawionych kryptonimów należy do agentów ich drużyny. Muszą jednak omijać wrogich agentów i uważać na czającego się w ukryciu zabójcę. Czy uda Wam się odnaleźć sojuszniczych agentów, omijając assassina...?

Gra jest emocjonująca, nie pozostawiająca ani momentu na nudę. Salwy śmiechu padają co i rusz podczas rozgrywki, a mechanika sprawia, że rozgrywka przebiega płynnie i szybko. Hasła zaprezentowane w grze, są wieloznaczne, które można różnie skojarzyć. Co częstokroć doprowadza do śmiechu i dobrej zabawy, pozycja ta świetnie nadaje się na imprezy i spotkania w rodzinnym gronie. Podczas rozgrywki Szefowie Wywiadów mogą komunikować się ze swoja drużyną, używając zaledwie jednego skojarzenia na turę. Dodatkowo utrudniając prowadzone partie, za to drużyna może dyskutować do woli między sobą. Omawiając, które hasła pokazać swojemu Szefowi. Szef Wywiadu musi zachować kamienną twarz i nie może się niczym zdradzić przez cały czas trwania rozgrywki. Nie jest to jednak łatwym zadaniem.

"Tajniacy (Codenames)" jest grą stosunkowo prostą lecz dostarczającą sporej dawki dobrej zabawy. Do dyspozycji na stole posiadamy 400 haseł, 40 kart kluczy, które można rozpatrywać na cztery różne sposoby. Dzięki czemu, każda partia jest inna i niepowtarzalna. Gra po mimo dużej ilości rozegranych partii nie nudzi. Dwie dostępne role Szefa i członków drużyny dają różne możliwości, co dodatkowo urozmaica czas spędzony z grą. Gra posiada sporą losowość, choćby haseł co zmusza graczy do wytężonego główkowania. Gra nie nudzi się szybko ze względu na możliwość rożnych wariantów prowadzenia rozgrywki. Czas poświęcony grze jak najbardziej można zaliczyć do udanych i oby więcej takich pozycji na naszym rynku wydawniczym. Polecam.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Więcej recenzji Więcej recenzji
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Opinie, uwagi, pytania

Jeśli masz pytania dotyczące sklepu empik.com odwiedź nasze strony pomocy.
Jeśli widzisz błąd lub chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie skorzystaj z formularza kontaktowego: zgłoszenie błędu / pytanie o produkt

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Empik S.A. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu obsługi Twojej wiadomości z formularza kontaktowego, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.

Wybierz temat a następnie wypełnij dane formularza:

Pole Email jest wymagane

Pole imię i nazwisko jest wymagane

Pole Twoja wiadomość jest wymagane

pola wymagane

Jeśli chcesz skontaktować się z nami telefonicznie, skorzystaj z naszej infolini:

Centrum Wsparcia
Klienta
+48 22 462 72 50

+48 22 462 72 50

Czynne: pon – nd 8:00 – 23:00

* z wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego

Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności.