Portal Games, dodatek do gry Neuroshima hex 3.0 missisipi

Oferta empik.com : 32,15 zł

32,15 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 48 godzin

Oferta Morele_net : 28,67 zł

Oferta Bee : 30,49 zł

Oferta KD-Smart : 30,77 zł

Wszystkie oferty

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Uwaga - to jest rozszerzenie. 
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX 3.0 .
Ci, co żyją w okolicach Missisipi, to w zasadzie mutanci.
Niby wyglądają normalnie... To tylko pozory. Łażą w ciężkich przeciwdeszczowych płaszczach, noszą maski przeciwgazowe i mają grube rękawice. Z daleka wyglądają o wiele gorzej niż mutanci. Z drugiej strony, trudno im się dziwić. Missisipi to dziś najbardziej niebezpieczny teren, ta rzeka niemal gotuje się od syfu, który zawiera. Pieni się i bulgocze. Pomyśl, właziłbyś do niej bez dobrych gumowców?! Tak więc ci, którzy pracują na Missisipi, to skubańcy łażący w naprawdę grubych gumowcach Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. 

Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny. 
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika.
Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność. 

Zawartość:

  • 35 żetonów armii,
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • woreczek strunowy
  • instrukcja

Cechy gry:

  • wiek gracza: 12+
  • liczba graczy: 2-4
  • czas gry: 30 minut

Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.

Nazwa: Portal Games, dodatek do gry Neuroshima hex 3.0 missisipi
Producent: Portal Games
Marka: Portal Games
Wiek: 12+
Przedział wiekowy: 12-14 lat , 15+ lat
Liczba graczy: 2 i więcej
Wiek gracza: 12+ lat
Płeć: chłopiec / dziewczynka
Data premiery: 2019-09-09
30 minut
Wymiary w opakowaniu [mm]: 22 x 135 x 102
Waga w opakowaniu [g]: 119
Indeks: 33636245
średnia 5
5
5
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
2 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
14-02-2022 o godz 07:20 przez: Mariusz Kusak | Zweryfikowany zakup
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu (5 znaczników Jadu, Truciciele, Bojler), a także krzyżowania planów przeciwnika (Sieciarz, Paraliż, Strefa, Zasłona Dymna), spora odporność na ataki (Mutacje, Medycy) oraz zdolność omijania obrony przeciwnika (Skrytobójca, Cień). Ponadto zdolność Sztabu (Odpychanie) potrafi zniwelować bezpośrednie ataki przeciwnika, szczególnie w początkowej fazie gry. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
04-11-2021 o godz 11:15 przez: Filip | Zweryfikowany zakup
Mieszkańcy nuklearnego Missisipi - potrafią być niesamowicie niebezpieczni atakując niebezpośrednio, poprzez silne trucizny oraz paraliżując swoich wrogów. Potrafią napsuć krwi przeciwników, dosłownie i w przenośni. Poza tym są niesamowicie przyjemni do gry oraz łatwo jest zacząć nimi grać. Doskonała armia dla każdego, a szczególnie dla fanów S.T.A.L.K.E.Ra, ponieważ klimat jaki oddają jest niemalże identyczny do tego z wyżej wymienionej serii, nawet ich jednostki wyglądają jak snorki, come on!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego