Słuchawki JBL T 110, czarne

Marka:
Zobacz inne kolory:

Oferta GrupaGSM : 39,80 zł

39,80 zł
W magazynie GrupaGSM
Wysyłka w 72 godziny

Oferta ovolt.pl : 52,98 zł

Wszystkie oferty

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

logo

Rockowy bas, gotowy do gry

Oto słuchawki dokanałowe JBL T110 Są lekkie, wygodne i kompaktowe. Pod wytrzymałą obudową, para 9 mm głośników zapewnia potężny bas, odtwarzając tym samym dźwięk JBL Pure Bass, którego można doświadczyć na halach koncertowych, arenach i w studio nagraniowym na całym świecie. Dodatkowo, jednoprzyciskowy pilot z płaskim, nieplączącym się przewodem pozwala na sterowanie odtwarzaniem muzyki, a także na prowadzenie rozmów dzięki wbudowanemu mikrofonowi. JBL T110 – Twój idealny towarzysz do codziennej pracy, rozrywki w domu i podczas podróży.

słuchawki JBL 1

Cechy

  • Dźwięk JBL Pure Bass
  • Jednoprzyciskowy pilot z mikrofonem
  • Płaski przewód, który się nie plącze
słuchawki JBL 2

Cechy i korzyści

Dźwięk JBL Pure Bass

Przez ponad 60 lat firma JBL była odpowiedzialna za precyzyjny, imponujący dźwięk na wielkich wydarzeniach na całym świecie. Te słuchawki odtwarzają ten sam dźwięk JBL, ten wybijający się bas, który jest głęboki i potężny.

Jednoprzyciskowy pilot z mikrofonem

Steruj odtwarzaniem muzyki dzięki jednoprzyciskowemu, wygodnemu pilotowi. Ktoś do Ciebie dzwoni? Odbierz połączenie w locie dzięki wbudowanemu mikrofonowi.

Płaski przewód, który się nie plącze

Płaski przewód jest wytrzymały i nie będzie się plątać.

słuchawki JBL 3
Nazwa: Słuchawki JBL T 110, czarne
Producent: JBL
Rodzaj słuchawek słuchawki douszne
Komunikacja urządzenia przewodowa
Impedancja: 16 om
Funkcje audio Mikrofon
Parametry fizyczne: Średnica przetwornika: 9 mm
Dominujący kolor: Czarno-czerwony
Kolor: czarny
Wyposażenie urządzenia Słuchawki
Gwarancja: 24 miesiące
Indeks: 23154506
średnia 4,4
5
498
4
144
3
64
2
28
1
25
Oceń:
W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
192 recenzje
1/5
02-05-2020 o godz 17:25 przez: schabik
Miałem trzy lub cztery pary tych słuchawek. Brzmienie świetne, ale przy każdych lewa słuchawka przestaje grać, albo gra wyraźnie ciszej. Nie polecam nikomu, szkoda pieniędzy.
Czy ta recenzja była przydatna? 4 0
5/5
01-11-2019 o godz 01:03 przez: Anonim
Bardzo fajne słuchaki, wygodne, a przede wszystkim dźwięk jest czysty.
Czy ta recenzja była przydatna? 2 0
2/5
10-07-2020 o godz 09:21 przez: Anonim
Słuchawki robią robotę. Posiadają one podbicie basu i wygluszenie co bardzo umila korzystanie z nich. Jedyną wadą są te gumki na końcu słuchawek, strasznie ciężko je wymienic na większe lub mniejsze.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
4/5
12-02-2020 o godz 11:26 przez: qcoo
Dobre tanie słuchawki. Z minusów to brakuje wysokich tonów. Z plusów: słuchawki dobrze izolują od otoczenia , oraz mają soczysty bas
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
2/5
10-03-2021 o godz 20:40 przez: Anonim
Dźwięk niesamowity, ale po 2 tygodniach będzie działać tylko jedna słuchawka. Niestety jest tak we wszystkich modelach dousznych.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
19-12-2020 o godz 07:54 przez: anonymous
Kupiłam x3 razy pod rząd w przeciągu pół roku, po jakimś czasie działa już tylko jedna słuchawka.. nie kupiłabym kolejny raz.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 1
2/5
08-02-2021 o godz 12:16 przez: Damian Stępień
Po jakimś czasie działa tylko jedna słuchawka. To nie pierwszy raz się tak zdarza.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
08-01-2020 o godz 08:26 przez: Anonim
Dobry bass i wygłuszenie dziwaków z zewnątrz Polecam
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
23-11-2020 o godz 18:01 przez: Anonim
Jak czyta sie tu niektore recenzje to nie wiem czy sie śmiać czy płakać. Wiec do rzeczy. Słuchawki oczywiscie,że graja swietnie i tak pisze wiele osob ale jak mozna wiec dac jedną czy dwie gwiazdki tylko dlatego ,ze czasem sie popsuja?? Mi oczywisicie tez tak sie zdarzalo,ale mialem na kazdą rachunek i spokojnie wymienialem na nowe. Wiec zawsze mam sluchawki raz zakupione ,ktore graja naprawde znakomicie jak za tą kwotę. Radze wiec pomysleć zanim sie cos napisze glupiego bo oceniamy jakosć dzwieku a nie czy sluchawki graja dlugo czy krotko. Rada na przyszłość.- zachowywac paragony a najlpiej brac faktury papierowe ,ktore nie blakną. Pozdrawiam
Czy ta recenzja była przydatna? 0 4
2/5
30-04-2020 o godz 10:46 przez: Anonim
Ogólnie słuchawki są dobre, dźwięk jest w porządku, nic by nie przeszkadzało, by zasłużyły na 5 gwiazdek gdyby nie jeden mankament... lewa słuchawka. Miałem już dwie pary i w każdej lewa słuchawka przestawała grać po ok. 3 miesiącach. Wiem, że to specjalnie, by klient kupił następne (bo jak za tą cenę są naprawdę dobre). Jak ktoś szuka słuchawek wykupywanych subskrypcją co 3 miesiące, żeby działały bez zarzutów to polecam serdecznie.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
14-09-2019 o godz 18:21 przez: Anonim
Potwierdzam opinię z którą najczęściej się spotykam: to najlepsze słuchawki na tej półce cenowej - dobra jakość dźwięku, raczej się nie psują, wyglądają ok. Na plus przycisk do zatrzymywania muzyki, brakuje jedynie przewijania przód/tył. Warto je kupić nawet w ich standardowej cenie do 50zł, choć zdarzają się przecenione na prawie 30. Na ostatniej takiej promocji kupiłam od razu 2 pary ;)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
22-09-2020 o godz 00:29 przez: Anonim
Słuchawki super. Od roku kupuję dla siebie i bliskich tylko te z dousznych. Mają świetną jakość dźwięku, dobre wygłuszenie otoczenia i żyją naprawdę długo (moje wcześniejsze słuchawki potrafiły miec max 3 miesiące, a te wytrzymały ze mną 8 miesięcy). Wisienką na torcie jest cena słuchawek, która zdecydowanie nie jest wygórowana i zachęca do ponownego zakupu.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
1/5
20-10-2021 o godz 19:40 przez: Anonim
Radzę uważać by nie spadły z 10cm na puchowy dywan - w przeciwnym razie liczcie się ze zniszczeniem słuchawek, bo są bardziej kruche niż ciasto francuskie. Dźwięk jest niezły, ale nie wyobrażam sobie co miesiąc lub dwa kupować nowych słuchawek, bo poprzednie były o 10 sekund za długo wystawione na działanie wiatru 8)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
02-10-2019 o godz 11:40 przez: Anonim
Dobry stosunek jakości do ceny (39,-), ale brzmienie nie do końca mi odpowiada. Typowa charakterystyka V - wycofana średnica ale bas niezbyt głęboki, raczej podbite średnie jego zakresy, góra natomiast bywa czasem lekko 'przesterowana'. Poprzednie Samsungi dołączone do jakiegoś Galaxy grały czyściej, równiej.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
31-07-2019 o godz 10:07 przez: Anonim
Czytając recenzje o mega basie w słuchawkach byłem sceptycznie nastawiony, i tak też się stało. Są dobre ale potrafią wypadać z uszu, bass jest okej i jakość dźwięku również jest przystępna jak na tę cenę. Jeśli szukasz słuchawek z mocnym bassem to warto kupić Panasonic RP -HJE125
Czy ta recenzja była przydatna? 0 1
27-09-2018 o godz 07:56 przez: kako
Produkt bez zastrzeżeń. Atrakcyjna cena. Dobrze "siedzi w uszach", dobrze odbiera radio. Fajny design. Mam jedynie zastrzeżenie co do długości realizacji zamówienia. Mogłoby być 1 lub dwa dni szybciej, zakładając że odbiór w sklepie empik i oni to sprzedają. Ale poza tym spoko!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
3/5
02-07-2020 o godz 11:36 przez: Anonim
Dobre słuchawki jak za taką cenę, ale po kilku miesiącach użytkowania przestała działać lewa słuchawka. Widzę, że powtarza się to także w innych opiniach/recenzjach tego produktu, więc raczej nie jest to przypadek... Szkoda, bo oprócz tego słuchawki wydawały się dobrą opcją.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
01-04-2020 o godz 21:11 przez: anonymous
W tej cenie bardzo fajne słuchawki. Do muzyki i do rozmów. Rozmówcy chwalą że dobrze słychać i nic nie zbierają. Połączenie zrywa po około 6m. Przy bardzo głośnej muzyce 4-5 godzin na jednym ładowani. Przy większym ruch mogły by się lepiej trzymać. Ale nie ma dramatu. POLECA
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
06-05-2019 o godz 13:28 przez: Daniel Leszczyński
Jak z 35zł za słuchawki JBL nie można chcieć więcej! Słuchawki dobrze grają, mają fajny bass i są lekkie! Jest to bardzo dobra alternatywa dla osoby, która jeszcze się nie zdecydowała na droższe słuchawki, a obecne przestały działać. Na spokojnie mogę je polecić :)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
3/5
26-12-2021 o godz 13:10 przez: bookworm
Jak za taką cenę (OK 30 ZŁ) to nawet spoko, ale bardzo słabo tłumią otoczenie, barów prawie nie ma i głośność mocno średnia. Następnym razem wolałabym dopłacić do czegoś lepszego. Do używania z telefonem np. do rozmów są w zupełności wystarczające
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Więcej recenzji Więcej recenzji
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Opinie, uwagi, pytania

Jeśli masz pytania dotyczące sklepu empik.com odwiedź nasze strony pomocy.
Jeśli widzisz błąd lub chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie skorzystaj z formularza kontaktowego: zgłoszenie błędu / pytanie o produkt

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Empik S.A. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu obsługi Twojej wiadomości z formularza kontaktowego, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.

Wybierz temat a następnie wypełnij dane formularza:

Pole Email jest wymagane

Pole imię i nazwisko jest wymagane

Pole Twoja wiadomość jest wymagane

pola wymagane

Jeśli chcesz skontaktować się z nami telefonicznie, skorzystaj z naszej infolini:

Centrum Wsparcia
Klienta
+48 22 462 72 50

+48 22 462 72 50

Czynne: pon – nd 8:00 – 23:00

* z wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego