Invent Your Own Computer Games with Python (okładka miękka)

Oferta empik.com : 118,99 zł

118,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 3 tygodnie
Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Oferta Libristo : 136,93 zł

Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Oferta ABE BOOKS : 213,00 zł

Szybkie zakupy bez zbędnych formalności. Wybierz opcje dostawy, formę płatności i złóż zamówienie.

Wszystkie oferty

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Najczęściej kupowane razem

asb nad tabami
Sweigart Albert Obcojęzyczne | okładka miękka
118,99 zł
asb nad tabami
Sweigart Albert Obcojęzyczne | okładka miękka
121,99 zł
asb nad tabami
Rogers Scott Obcojęzyczne | okładka miękka
118,99 zł

3 produkty

Cena zestawu:

Dodatkowy rabat:

Wysyłamy w 3 tygodnie

Invent Your Own Computer Games with Python will teach you how to make computer games using the popular Python programming language—even if you've never programmed before!

Begin by building classic games like Hangman, Guess the Number, and Tic-Tac-Toe, and then work your way up to more advanced games, like a text-based treasure hunting game and an animated collision-dodging game with sound effects. Along the way, you'll learn key programming and math concepts that will help you take your game programming to the next level.

Learn how to:
-Combine loops, variables, and flow control statements into real working programs
-Choose the right data structures for the job, such as lists, dictionaries, and tuples
-Add graphics and animation to your games with the pygame module
-Handle keyboard and mouse input
-Program simple artificial intelligence so you can play against the computer
-Use cryptography to convert text messages into secret code
-Debug your programs and find common errors

As you work through each game, you'll build a solid foundation in Python and an understanding of computer science fundamentals.

What new game will you create with the power of Python?

The projects in this book are compatible with Python 3.

Tytuł: Invent Your Own Computer Games with Python
Autor: Sweigart Albert
Wydawca: No Starch Press,US
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 344
Numer wydania: IV
Data premiery: 2017-01-01
Rok wydania: 2017
Forma: książka
Wymiary [mm]: 25 x 231 x 179
Indeks: 25372885
 
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Opinie, uwagi, pytania

Jeśli masz pytania dotyczące sklepu empik.com odwiedź nasze strony pomocy.
Jeśli widzisz błąd lub chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie skorzystaj z formularza kontaktowego: zgłoszenie błędu / pytanie o produkt

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Empik S.A. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu obsługi Twojej wiadomości z formularza kontaktowego, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności.

Wybierz temat a następnie wypełnij dane formularza:

Pole Email jest wymagane

Pole imię i nazwisko jest wymagane

Pole Twoja wiadomość jest wymagane

pola wymagane

Jeśli chcesz skontaktować się z nami telefonicznie, skorzystaj z naszej infolini:

Centrum Wsparcia
Klienta
+48 22 462 72 50

+48 22 462 72 50

Czynne: pon – nd 8:00 – 23:00

* z wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego

Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności.