Filtruj
Marka
Sponsorowane
ZESTAW PREZENTOWY Mikroskop Naukowy 1200X Z Akcesoriami Edukacyjny Y94
ZESTAW PREZENTOWY Mikroskop Naukowy 1200X Z Akcesoriami Edukacyjny Y94 50,40 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: SHOPER Finansujący reklamę: SHOPER
Mikroskop Naukowy
Mikroskop Naukowy 44,99 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: nerd hunters Finansujący reklamę: nerd hunters
Rex London, Szkło powiększające dla młodych odkrywców
Rex London, Szkło powiększające dla młodych odkrywców 22,00 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: macoco Finansujący reklamę: macoco

Zestawy małego biologa

Zestawy małego biologa to kreatywne zabawki, które pozwalają dzieciom odkrywać świat organizmów żywych. W kompletach znajdują się różne akcesoria, w tym modele anatomiczne, lupy, mikroskopy, puzzle, próbówki, a także narzędzia do zbierania, obserwowania czy hodowli roślin i zwierząt. Częścią wielu zestawów są książki ze wskazówkami dotyczącymi eksperymentowania, a także ciekawostkami biologicznymi i naklejkami.

Mały biolog poznaje i buduje modele anatomiczne

Wiele zestawów zawiera gotowe modele anatomiczne lub elementy do ich samodzielnego zbudowania. Dziecko poznaje podczas zabawy budowę różnych układów organizmu – oddechowy, pokarmowy, mięśniowy, kostny i nerwowy. W komplecie mogą też znajdować się rekonstrukcje poszczególnych organów, np. serca, mózgu, wątroby czy nerki. Zestawy do biologii dla dzieci pozwalają poznać nie tylko anatomię człowieka, lecz także zwierząt i roślin.

Zestawy małego biologa – nauka przez praktykę

Mały biolog może też przeprowadzać proste eksperymenty biologiczne, np. badać zjawisko fotosyntezy roślin, hodować bakterie czy analizować DNA owoców. Dostępne są także zestawy do łapania i obserwacji owadów przy użyciu siatki, lupy i pojemnika z otworami do oddychania.

Zestawy do biologii dla dzieci pozwalają w domowych warunkach hodować wybrane gatunki roślin, np. kwiatów, traw, owoców czy warzyw. W komplecie znajdują się potrzebne narzędzia i akcesoria, m.in. mała szklarnia, nasiona, granulat ziemi, szpatułka, miarka, konewka, rękawice robocze, łopatka i doniczka.

Mały biolog może też bawić się w lekarza. Umożliwiają to zestawy, które zawierają model pacjenta oraz przyrządy do pomocy medycznej, np. bandaże, stetoskop, kołnierz czy gaza. Zestawy do biologii dla dzieci mogą też przyjmować formę gier zręcznościowych. Maluch podczas zabawy wykonuje różne zadania, np. wyjmuje robaczki z pnia drzewa i wkłada je do dzióbka głodnych ptaszków.

Sprawdź nasz asortyment zestawów małego biologa i porównaj dostępne modele. Wybierz jeden z nich dla swojego dziecka i pomóż mu rozwijać swoje naukowe pasje.

Sponsorowane produkty dla Ciebie

Haba, Terra Kids, pudełko na owady
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: Księgarnia Edukacyjna Finansujący reklamę: Księgarnia Edukacyjna
Dzięcioł I Robaczki Gra Zręcznościowa Magnesy Gra Edukacyjna Gra Dla Najmłodszych Gra Rodzinna
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: wZbijanego Finansujący reklamę: wZbijanego
Mikroskop Naukowy Do Zabawy Uczniowski Akcesoria U453
Mikroskop Naukowy Do Zabawy Uczniowski Akcesoria U453
4.3/5
50,40 zł
Promocja
60,00 zł (-16%)  najniższa cena

60,00 zł (-16%)  cena regularna

Piankowy model Ziemi model przekrojowy
Mikroskop Dla Dzieci Led Zestaw Edukacyjny 1200X
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: EkstraCeny - SuperMarket Finansujący reklamę: EkstraCeny - SuperMarket
Clementoni, zabawka edukacyjna Montessori: ciało ludzkie, 50095
Stanley Jr, domek dla ptaków
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: Stanley Jr. Finansujący reklamę: Stanley Jr.
Lupa Odkrywcy Terra Kids Haba