Filtruj
Bohater
Sponsorowane
Mega duży chodzący wydający dźwięki Dinozaur Dragon-i Toys
Mega duży chodzący wydający dźwięki Dinozaur Dragon-i Toys 180,33 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: Hedo Finansujący reklamę: Hedo
Mega Tor Wyścigowy Dinozaur Dino Park Xxxl 271 El.
Mega Tor Wyścigowy Dinozaur Dino Park Xxxl 271 El. 199,90 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: FIX-MIX Finansujący reklamę: FIX-MIX
Jokomisiada, wykopaliska szkielet T-Rex 3D
Jokomisiada, wykopaliska szkielet T-Rex 3D 64,00 zł
SPONSOROWANE Widzisz tę reklamę, ponieważ jest to reklama kontekstowa. Pojawia się ona w zależności od kategorii, w jakiej się znajdujesz lub użytych haseł wyszukiwania. Reklamodawca: wZbijanego Finansujący reklamę: wZbijanego

Zestawy małego archeologa

Zestawy archeologiczne dla dzieci to kreatywne zabawki, które pozwalają najmłodszym odkrywać dinozaury, zabytki, minerały, biżuterię, narzędzia i inne artefakty z różnych epok. Mały archeolog przy okazji zabawy poszerza swoją wiedzę z zakresu historii i kultury. W komplecie znajdują się np. jaja i figurki prehistorycznych zwierząt, mapy, modele do składania, puzzle, gry czy tory wyścigowe. Zestaw małego archeologa można znaleźć w ofercie wielu marek, w tym Lean Toys, Kindersafe, Kosmos, Clementoni, Kruzzel czy Lisciani.

Zestawy archeologiczne dla dzieci – kopalnie kamieni, minerałów i kości

Zestaw małego archeologa może zawierać różne narzędzia i akcesoria, np. dłuto, młotek, szczoteczkę, pędzelek, szkło powiększające czy śrubokręt. Przy ich użyciu maluch rozbija skamielinę (najczęściej gipsową lub glinianą) i wydobywa z niej ukryte przedmioty, w tym kryształy, bursztyny, minerały, kamienie, szkielety, monety czy skarby. Następnie może poznać ich strukturę, właściwości czy związaną z nimi historię, w czym często pomagają mu materiały edukacyjne – dołączone do zestawu małego archeologa. Dziecko rozwija podczas zabawy różne umiejętności, w tym kreatywność, zdolności manualne, cierpliwość czy precyzję.

Jajo dinozaura – doświadczalny zestaw małego archeologa

Zestawy archeologiczne dla dzieci zawierają również jaja dinozaurów i innych prehistorycznych zwierząt. Maluch wkłada jajko do wody i czeka, aż jego skorupa zacznie pękać, a ze środka wydobędzie się postać. W kolejnych dniach zwiększa ona pod wpływem wody swoje rozmiary – dziecko może obserwować, jak dinozaur rośnie. Niektóre zestawy małego archeologa wymagają wydłubywania stwora z jajka za pomocą dołączonych narzędzi. Można także znaleźć komplet z częściami, które po ich wydobyciu z jajka służą do złożenia figurki czy szkieletu.

Inne zestawy małego archeologa

Zestawy archeologii dla dzieci zawierają także wiele innych zabawek i elementów. Mały archeolog może poznawać prehistoryczne stworzenia podczas budowy toru wyścigowego z różnymi akcesoriami, w tym figurkami dinozaurów, skałami czy drzewami. Najmłodsi poznają też archeologię w trakcie układania modeli i puzzli, grania w gry planszowe i zręcznościowe czy sterowania zabawkami interaktywnymi – np. w postaci dinozaura, który znosi jaja i wydaje realistyczne odgłosy ryczenia.

Szukasz zestawu małego archeologa? W naszym asortymencie znajdziesz wiele zabawek, które pozwolą twojemu dziecku odkrywać i badać ciekawe obiekty z różnych okresów historycznych.

Sponsorowane produkty dla Ciebie