Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło

(okładka miękka)

Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
Data premiery: 2011-06-15
Ilość stron: 320

Produkt niedostępny

lub

  • Opis
  • do góry

    Opis

    „– To, co nas łączy, stanowi jedyną prawdę w moim życiu. Tylko ty jesteś w nim prawdziwa. I mam już dosyć udawania, że cię nie pragnę.
    – Ojejku, Cross, jak widzę, minąłeś się z powołaniem. Zostaw w spokoju demony i weź się za pisanie poezji miłosnej.
    – Przymknij się – mrucząc, schylił głowę do kolejnego pocałunku”.

    Po burzliwym semestrze w Hex Hall Sophie jedzie na wakacje do Londynu. Teraz, kiedy wie, że jest demonem, nie ma szans na spokojny wypoczynek. Na dodatek pojawia się zabójczo przystojny Archer Cross, który skradł serce Sophie i... czyha na jej życie.

    „Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło” to druga część bestsellerowej trylogii.

  • Dane szczegółowe
  • do góry

    Dane szczegółowe

    Tytuł: Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło
    Autor: Hawkins Rachel
    Tłumaczenie: Łopatka Paweł
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte
    Język wydania: polski
    Język oryginału: angielski
    Ilość stron: 320
    Numer wydania: I
    Data premiery: 2011-06-15
    Rok wydania: 2011
    Forma: książka
    Indeks: 60481856
    do góry

    Recenzje

  • Recenzje Napisz recenzję
  • Średnia ocena: 4,1

    5 gwiazdek
    25
    4 gwiazdki
    2
    3 gwiazdki
    0
    2 gwiazdki
    1
    1 gwiazdka
    0
    Kup, zrecenzuj i wygraj

    Napisz recenzję i oceń produkt

    Oceń produkt:
    Tytuł: *pole wymagane
    Recenzja: **minimum 50 znaków
     
    W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
    * pole wymagane, ** minimum 50 znaków
    Publikuj ›
    Dodano: 31 recenzji.
    Dodano 24.09.2015
    dziewczyny z hex hall
    Wspaniała trylogia o miłości, dobroci, sporo tajemniczości i ciekawa akcja.Polecam wszystkim nastolatkom :)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 08.09.2015
    • 5
    5/5
    :)
    Bardzo fajna seria :) Czyta się szybko i z przyjemnością. Polecam :)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 21.05.2014
    kasia160484
    jest super!!! ciekawa, lekka. każdemu naprawde polecam!!!
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 20.09.2013
    <3
    Niesamowita książka. Kiedy zaczniesz ją czytać nie da ci spokoju. Musisz skończyć. Czekam na trzecią część :)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 26.04.2012
    Super książka!
    Jest to druga część przygód Sophie Mercer - jeszcze bardziej wciągająca, mroczna i tajemnicza. Z niecierpliwością czekam na kolejną część. Uważam tą serię za swoją ulubioną i serdecznie wszystkim ją polecam.
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (3) nie (0)
    Dodano 12.04.2012
    • 5
    5/5
    Polecam:)
    Świetnie się czyta, nowe tajemnice i sekrety, walka z "Okiem", miłosne rozterki Sophie i jeszcze więcej. Czekam za kolejnym tomem;)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 24.01.2012
    SUPER
    Chcę nastepną cześć po ta kończy się na bardzo ciekwamy momencie.ale książka naprawde godna polecenie czyta sie szybko. ale 1 część jest lepsza od 2 ale nawet choć może się wydawać mniej ciekawa ma w sobie cas takiego innego
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 22.01.2012
    • 5
    5/5
    Super!
    Książka jest świetna, 1 część jeszcze lepsza ! Uwielbiam tą serię i czekam na następne części ;))
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 27.12.2011
    • 5
    5/5
    uwielbiam
    Autorka tak świetnie pisze,że od czasu kiedy pierwszy raz przeczytałam "Dziewczyny z Hex Hall" zaczęłam czytać książki. Teraz czekam na premierę już niestety ostatniej części. W Ameryce będzie w marcu 2012,a u nas najprawdopodobniej w wakacje...
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 12.10.2011
    Uwielbiam!!! ♥
    Swietnie sie czyta tą książke gdy ją skonczylam czulam sie tak dziwnie chcialam jeszcze jeszcze bo jak nie to zaraz oszaleje ;D czulam sie jakbym brala w tych wydarzeniach udzial wpewnych pomentach bylam tak samo zalamana jak bohaterka UWIELBIAM TĄ KSIĄŻKE! ♥ i jak sie wam podobala to polecam rowniez GONE zniknęli nawet nie wiem czy nie lepsza :P
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 31.08.2011
    • 5
    5/5
    rewelacja
    druga część była jeszcze lepsza od pierwszej ;) już nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie trzecia, na pewno przeczytam
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 17.08.2011
    :)
    super książka polecam, bardzo wciągająca dowód: przeczytałam w ciągu 3 dni
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 04.08.2011
    świetna!
    książka jest rewelacyjna,nie można się od niej oderwać! ale jest jeden minus trzeba czekać na 3 część ;)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 18.07.2011
    Bardzo ciekawa książka
    II część ,,Dziewczyn z Hex Hall,, jest jeszcze lepsza od I części. Może dlatego , że było o wiele więcej wątku miłosnego. Książkę bardzo szybko się czyta gdyż treść jest tak wciągająca , że nie da się odejść choćby na chwilę. Na prawdę warto ją przeczytać !
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 13.07.2011
    !
    Książka jest niesamowita dużo zwrotów akcji powodują że nie da się od niej oderwać. Przypomina trochę książke 'Mowa Gwiazd" ale mi bynajmniej to nie przeszkadzało bo seans książki jest inny "Mowa Gwiazd". Polecam ją gorąco ;)) Teraz tylko czekam na 3 część!!
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 11.07.2011
    • 5
    5/5
    fajna
    ksiazka spoko ale bardzo przypomina ksiazki z seri mowa gwiazd a zwlaszcza 2 czesc 1 chyba bardziej mi sie podobala
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 11.07.2011
    Sorki
    Mialo byc czy zamierza napisac 4 czesc ;D
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (0) nie (0)
    Dodano 11.07.2011
    Uwielbiam te serie
    Mysle, ze nie musze juz pisac dlaczego ta seria tak zachwycajaca, bo juz napisaly to dziewczyny pod spodem ;D
    Najsmutniejsze jest tylko to, ze to tylko trylogia.
    Slyszal ktos moze czy pani Rachel Hawkins zamierza napisac 3 czesc?
    Nie chcem myslec, ze zostala juz tylko 1 do przeczytania ;/
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 05.07.2011
    • 5
    5/5
    Chcę więcej
    Po prostu po przeczytaniu tej książki mam niedosyt i chcę dalszych części mam nadzieje że kolejne okażą się bardzo szybko:)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 03.07.2011
    • 5
    5/5
    Świetna
    Książka strasznie mnie wciągnęła i uważam ją za naprawdę genialną,chyba nawet lepszą od pierwszej części.Bardzo podoba mi się to,że wątek romantyczny nie przysłania całej innej akcji,a pomimo to są takie momenty,które mogłabym czytać w po raz setny i nadal się nimi zachwycać;)Bardzo cieszę się,że moja przyjaciółka ,,wciągnęła" mnie do tej serii,kiedy pożyczyła mi pierwszą część i teraz kolejną.Z pewnością jest to jedna z najlepszych książek typu fantastyka dla młodzieży.A zakończenie...Dużo bym dała żeby dowiedzieć się już teraz co będzie dalej;)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 30.06.2011
    • 5
    5/5
    Cudna!!
    Książka jest naprawdę świetna, równie dobra jak pierwsza część, jak nie lepsza. Z nieciepliwością czekałam na drugą część i absolutnie się nie zawiodłam, autorka pisze w taki sposób że przewracając kolejną kartkę nie wiadomo czego się spodziewać. Mamy tam zarówno wspaniałą i emocjonującą akcję jak i wątek romantyczny. Świetne było również zakończnie, chociaż ja z tego powodu jestem trochę załamana bo nie wiem jak się doczekam ostatniej części. Serdecznie wszystkim polecam. Jeśli podobała wam się pierwsza część na pewno nie zawiedziecie się na drugiej;)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 28.06.2011
    • 5
    5/5
    :)
    Jak dla mnie ta część zdecydowanie lepsza od pierwszej. Książkę pochłonęłam w jedną chwilę i te zaskakujące zakończenie! Już nie mogę się doczekać następnej części! Mam nadzieję że długo nie będziemy musiały czekać. Polecam!
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 27.06.2011
    Ekstra !
    Czy każdy dobry paranormal musi mieć mroczną atmosferę ? Otóż książka nie zawsze musi być taka ,nie musi sprawiać ,że mamy wrażenie jakby ktoś nas obserwował lub czujemy dreszcze. "Dziewczyny z Hex Hall.Diable szkło" Rachel Hawkins łączy w sobie zagadkowość i dużą dawkę humoru.
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 26.06.2011
    Cudo!
    Sophie po trudnym roku jedzie na wakacje z ojcem, oczekuje spokoju, a pojawiają się dalsze kłopoty. Niby nic dziwnego bo w końcu jest...demonem. No i najgorsze nieudana miłość. Miłość, która zostaje jej zakazana.


    "Dziewczyny z Hex Hall Diable szkło" rozdział po rozdziale coraz bardziej mnie wciągały, nasycały moją ciekawość. Po pierwszej części tej trylogii niezwykle cieszyłam się, że mogę przeczytać jej drugą część i... było łatwo. Świetna powieść!

    Zmieniłam swój stosunek do Pani Casnoff, jej postać pokazuje, że nie wszyscy są tacy na jakich wyglądają.

    Za to zaczęłam coraz bardziej poznawać Sophie. Ma poczucie humoru i potrafi każdemu dać szansę, chociaż czasami okazuje się to bardzo trudne.

    Powoli rozwija się akcja, ale jest za to dopracowana. Pojawiają się także nowe, barwne postacie. Sophie jest gotowa poświęcić swoje życie, aby nie skrzywdzić nikogo.

    Tym razem bardziej podoba mi się okładka oryginału, ponieważ jest bardziej tajemnicza.

    Co do wątku miłosnego, to nie wi
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 19.06.2011
    Zapraszamy do Hex Hall !
    Kontynuacja dorównuje części pierwszej. Zapowiada się więc także bardzo obiecujący finał. Widać, że historia jest dobrze przemyślana, a czytelnik choć pragnie już mieć dostęp do pewnych informacji, poznać je może dopiero w odpowiednim czasie. Cieszy mnie także fakt, że akcja nie została dalej umieszczona w Hex Hall. Gwarantuje, że sama w sobie przeszłość szkoły zaskoczy was całkowicie. Fabuła kompletnie nieprzewidywalna, za co brawa i ukłony w stronę autorki. Poczucie humoru i uśmiech jaki wywołuje ta książki zostaną ze mną na długo. Oczekuję niecierpliwie części trzeciej.
    POLECAM SERDECZNIE !
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 17.06.2011
    Ukłony,ukłony i może mi ktoś powie kiedy 3 część?
    Jak to napisali na okładce " REWELACYJNA! NAJLEPSZA KSIĄŻKA ROKU !" Pani Rachel przeszłą samą siebie. Książka 10x lepsza niż pierwsza część. Relacja na linii demon - łowca demonów jest wprost cudowna. Dla niewtajemniczonych powiem, że chodzi o Archer'a i Sophie. Aż serce ściska. A miejsce akcji. Cudo i ten młyn, Itineris, Rada... Trochę nie rozumiem tej całej sprawy z panią Casnoff i wnerwia mnie Sophie. Ale cóż: ja muszę się zawsze do czegoś przyczepić, a i każda Sophie jest denerwująca. Dobrze to wiem :P A teraz proszę nie czytać mojej recenzji tylko lecieć i czytać Diable Szkło !
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (2) nie (0)
    Dodano 15.06.2011
    Polecam!
    'Dziewczyny z Hex Hall: Diable szkło' to książka, która odwiodła mnie od nauki do sesji i wciągnęła w 100%. Chciałam zobaczyć tylko, jak się zaczyna, a gdy zaczęłam czytać- już nie mogłam przestać :)!
    Miejsce wydarzen zmienia się, jednak książka nie traci przez to swojego klimatu- wręcz przeciwnie jest jeszcze bardziej intrygująca! Bohaterowie rozwijają się, poznają lepiej samych siebie,a my ich. Pojawia się kilka nowych i ciekawych postaci, a te które znaliśmy często okazuję się kimś innym niż sądziliśmy. Wątek miłosny jest gorący, więc nie zawiedziecie się.
    Książka jest rewelacyjna, a końcówka- zaskakuje, sprawia że szczęka opada na podłogę i jedyne o czym się po tym myśli to o premierze 3 części!
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (3) nie (0)
    Dodano 10.06.2011
    Musicie to przeczytać!
    Książka jest świetna! Trzyma poziom części pierwszej. Dużo się przy niej śmiałam, bo Sophie jest tak zabawną postacią, że nie sposób zachować przy niej powagę ;) Koniecznie musicie przeczytać serię "Dziewczny z Hex Hall". Cały cykl trafia do moich ulubionych książek obok "Igrzysk śmierci" czy "Szeptem". Baaardzo gorąco polecam ;)
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 27.05.2011
    Rewelacja
    Wczoraj czytalam 1 czesc i byla super XD
    Ale extra za 18 dni bedzie 2 ;D
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 27.05.2011
    • 5
    5/5
    Wreszcie!
    W końcu kolejna część! Nie mogę się już doczekać.
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (0)
    Dodano 23.05.2011
    Jest
    Nie no juz myslalam ze kolejnej czesci tej ksiazki nie doczekam sie powiem szczerze ze zapomnialam ze maja wysc kolejne czesci ale dobrze ze nie dlugo sobie przeczytam ta część
    Czy ta recenzja była przydatna? tak (1) nie (1)
    zobacz więcej recenzji
    Zamknij
    Dziękujemy za dodanie recenzji
    Podziel się na Facebooku
    Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło - Hawkins Rachel
    Właśnie zrecenzowałem: Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło
    „– To, co nas łączy, stanowi jedyną prawdę w moim życiu. Tylko ty jesteś w nim prawdziwa. I mam już dosyć udawania, że cię nie pragnę.– Ojejku, Cross, jak widzę, minąłeś się z powołaniem. Zostaw w spokoju demony i weź się za pisanie poezji miłosnej.– Przymknij się – mrucząc, schylił głowę do ...
    Zamknij
    Napisz recenzję i oceń produkt
    Oceń produkt:
    Tytuł: * pole wymagane
     
    Recenzja: ** minimum 50 znaków
     
    W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.
    * pole wymagane
    ** minimum 50 znaków

    Jeśli masz pytania dotyczące sklepu empik.com odwiedź nasze strony pomocy.
    Jeśli widzisz błąd lub chcesz uzyskać więcej informacji o produkcie skorzystaj z formularza kontaktowego: zgłoszenie błędu / pytanie o produkt

    Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.

    Wybierz temat a następnie wypełnij dane formularza:


     
    * Pola wymagane
    Wyślij

    Jeśli chcesz skontaktować się z nami telefonicznie, nasze CENTRUM WSPARCIA KLIENTA jest specjalnie dla Ciebie – czynne całą dobę*

    pod nr telefonu:

    +48 22 462 72 50

    *oprócz świąt ustawowo wolnych od pracy

    Ostatnio oglądane


    Podobne do ostatnio oglądanych